poniedziałek, 30 grudnia 2013

Prolog :3

Tak jak obiecałam - macie prolog ;3
Mam nadzieję, że będzie się Wam podobał. 
Pozdrawiam,
__________________________________________

***
WIELKIE PROROCTWO

Kiedy dziewięcioro złączy siły,
Czas Ziemii nagle miły.
Wzgardzą wojną wywołaną,
Nieporozumieniem, krwią i strzałą.
 Oparcie w nich bogowie mają,
Dziewięcioro obrońcami się stają,
By uchronić świat przed złem.
Muszą stanąć w twarz z mądrości snem.

***
Dawno temu,
Kiedy Olimp w blasku się słaniał,
Wyrocznia Apollina tam przybyła,
Gdzie przepowiednię ułożyła.
***
Gdy bogowie z Olimpu sfrunęli,
Na rzymskim wzgórzu stanęli.
Proroctwo dawne wyryli,
Na ścianach w odwiecznej świątyni.
***
Z przepowiednią wieczną bogowie przybyli,
Kiedy przed Tyfonem się kryli,
Gdzie faraon wszak panował,
Przepowiednię tę ktoś uchował.
***
Gdy przez Europę wieści się rozeszły,
Do Asgardu z proroctwem weszły.
I teraz na jego rozwiązanie,
Czekają cztery ludy – kraje.
***
__________________________________________

Nadzieją mą, że nie zraził Was dość nietypowy prolog. Jest inny niż te, które dotąd czytałam, ale reszta opowiadanie będzie typowa XD 
Diana ;3

8 komentarzy:

  1. To, że Twój prolog jest inny, nie znaczy, że gorszy. Mnie osobiście się spodobał, a tym bardziej, że tym prologiem jest przepowiednia *_*. Osobiście nie potrafię i nienawidzę pisania przepowiedni, dlatego podziwiam wszystkich, którzy robią to w fajny sposób.
    Cóż, nic więcej powiedzieć chyba nie mogę... życzę weny, czekam na pierwszy rozdział + dodaję do obserwowanych :3
    Trzymaj się!

    PS jakbyś kiedyś miała chwilę wolną, zapraszam do siebie [przepowiednia-bogow.blogspot.com]
    PS2 proszę, usuń weryfikację obrazkową, bo jest strasznie męcząca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Weryfikację obrazkową już usunęłam, ja nieogar nawet nie wiedziałam, że tam jest XD I zaczynam nadrabiać zaległości u Ciebie :]
      Pozdrawiam,
      Diana

      Usuń
  2. Interesujący prolog ;> Jestem ciekawa jak ta historia się rozwinie :]
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie xD
    http://potomkowieherosow.blogspot.com/2014/01/rozdzia-v.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie super rymki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z góry przepraszam, że wcześniej nie skomentowałam.
    Prolog jest intrygujący, więc z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział.
    Dużo weny.

    PS: U mnie pojawił się drugi rozdział. Przeczytasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie . Grecy , Rzymianie, Egipcjanie, Wikingowie.

    Ps. Życzę weny ponieważ super piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie piszesz ;) wiem już że będę czytać dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie piszesz ;) już wiem że będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń